beekinkcardetailing
stoomreiniging op locatie

algemene voorwaarden


 

 Algemene voorwaarden
ARTIKEL 1: Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden gelden voor alle diensten die medewerkers van BeekinkCardetailing voor zowel particuliere als zakelijke opdrachtgevers verrichten. Afwijkende afspraken
gelden uitsluitend als deze schriftelijk zijn vastgelegd.

ARTIKEL 2: Frequentie
Het voertuig van de opdrachtgever wordt op vooraf overeengekomen dag en tijd gereinigd.

ARTIKEL 3: Duur
De overeenkomst van opdracht wordt aangegaan voor onbepaalde tijd (indien van toepassing).

ARTIKEL 4: Opzegging
Indien de opdrachtgever minder dan 24 uur voor de reiniging de boeking afzegt wordt er een
bedrag van 75% van het afgesproken pakket (per auto) in rekening gebracht. Iedere ontbinding
van de overeenkomst dient schriftelijk (mail) of telefonisch plaats te vinden. Indien BeekinkCardetailing om enige reden niet kan voldoen aan de reinigingsovereenkomst op het afgesproken
tijdstip neemt BeekinkCardetailing contact op met de opdrachtgever om een nieuwe
reinigingsdatum en tijdstip af te spreken, zonder dat dit de opdrachtgever het recht geeft tot
enige financiële compensatie. BeekinkCardetailing mag uiterlijk de opdrachtgever 1 uur van te
voren bellen om de afspraak te annuleren.

ARTIKEL 5: Methode
Opdrachtnemer reinigt het voertuig met behulp van o.a. stoomreinigingsapparatuur en
microvezeldoeken. Deze reinigingsmethode is zowel voor het exterieur als interieur van
toepassing. Voor de waxlaag wordt gebruik gemaakt van een ecologisch afbreekbare substantie.
BeekinkCardetailing maakt gebruik van hoogwaardige waxproducten. Het oppervlaktewater wordt
op geen enkele wijze verontreinigd.

ARTIKEL 6: Reinigingsresultaat
Het vuil dat verwijderd kan worden is afhankelijk van het gekozen reinigingsprogramma. Zeer
hardnekkige vervuiling zoals teer, vliegenroest en lijmresten kunnen slechts beperkt worden
verwijderd. Opdrachtgever mag niet verwachten dat beschadigingen aan het voertuig, zoals
lakschade, met de onderhavige methode zullen worden verwijderd. Het is mogelijk dat reeds
aanwezige schade aan het voertuig door de grondige reiniging beter zichtbaar wordt

ARTIKEL 7: Instructies
De opdrachtgever behoort zich aan de eventuele instructies te houden van de medewerker die
namens BeekinkCardetailing diens voertuig reinigt, voor zover die redelijkerwijs van invloed
kunnen zijn op een correcte uitvoering van de opdracht. Handelingen van de opdrachtgever die
logischerwijs leiden tot een beperking van de werkruimte van BeekinkCardetailing kunnen
oorzaak zijn van een beperkt reinigingsresultaat en kunnen niet ten grondslag liggen aan een
klacht. Indien het voertuig van de opdrachtgever tijdens de voor opdrachtgever ingeboekte
reinigingstijd niet voor BeekinkCardetailing klaar staat, zoals aangeven tijdens de
boekingsprocedure of zich elders bevindt als aangegeven, wordt er 75% van het afgesproken
pakket in rekening gebracht. Denk hierbij aan het op dusdanige wijze inparkeren van de auto
waardoor deze niet volledig bereikbaar is voor de medewerker van BeekinkCardetailing of het
achterlaten van een grote hoeveelheid materialen in de auto bij interieurreiniging. Tevens wordt
opdrachtgever geacht de medewerkers van BeekinkCardetailing te wijzen op eventuele
verborgen schade en gebreken die door de reinigingsmethode van BeekinkCardetailing
mogelijkerwijs worden verergerd, bijvoorbeeld bij het loszitten van een sierstrip of recentelijk
overgeverfde lakschade. Indien de contactpersoon (welke is aangegeven tijdens de
boekingsprocedure) niet telefonisch bereikbaar is voor of tijdens de opdrachtgever ingeboekte
reinigingstijd, of indien de contactpersoon BeekinkCardetailing niet kan helpen bij het voertuig te
komen, het te lokaliseren ervan, of BeekinkCardetailing de sleutels van het voertuig niet kan
verschaffen tijdens de voor opdrachtgever ingeboekte reinigingstijd, wordt er 75% van het
geboekte pakket (per auto) in rekening gebracht.

ARTIKEL 8: Controleren
BeekinkCardetailing  controleert tijdens en na uitvoering van de dienst of er schade is ontstaan.
Van de opdrachtgever wordt verwacht dat hij/zij het voertuig controleert na uitvoering om
eventuele schade vast te stellen. De opdrachtgever controleert het voertuig op de volgende
zaken:
– Is de opdrachtgever tevreden over de uitvoering van de dienst (is er uitgevoerd waarvoor de
opdrachtgever betaalt)?
– Is er lakschade op te merken aan het exterieur en/of interieur?
– Werkt de elektronica zoals het werkte voordat BeekinkCardetailing de dienst heeft verleend
(interieur)?
– Is er andere materiële schade aan het interieur en/of exterieur?

ARTIKEL 9: Klachten
Klachten dienen zo spoedig mogelijk aangegeven te worden. Klachten met betrekking tot het
resultaat die geleverd is door de reiniging van BeekinkCardetailing dient u binnen 12 uur te
melden per e-mail naar beekinkcardetailing@gmail.com Zo kan redelijkerwijs gecontroleerd worden of
de uitvoering van de opdracht van BeekinkCardetailing de oorzaak van desbetreffende klacht is.

ARTIKEL 10: Aansprakelijkheid
De opdrachtnemer is slechts aansprakelijk voor schade die boven alle twijfel verheven het
gevolg is van een foutieve uitvoering van de dienst en is beperkt tot het niveau waar tot
BeekinkCardetailing is verzekerd. Het is mogelijk dat reeds aanwezige schade beter zichtbaar
wordt door de reinigingsmethode. Niet voor vergoeding in aanmerking komt bedrijfsschade,
derving van inkomsten en dergelijke, door welke oorzaak ook ontstaan. De opdrachtgever dient
schade binnen 12 uur nadat de dienst is geleverd te melden bij beekinkCardetailing per e-mail
naar beekinkcardetailing@gmail.coml Schade die gemeld wordt na 12 uur, is niet te verhalen op
BeekinkCardetailing

ARTIKEL 11: Waardevolle spullen
Bonnen, munten, sieraden, brillen en dergelijke waardevolle spullen blijven de verantwoording
van de opdrachtgever. De auto dient door de opdrachtgever leeg achter gelaten te worden.
Indien er toch waardevolle spullen in het voertuig achterblijven zal de medewerker van BeekinkCardetailing zijn best doen om dergelijk waardevolle spullen voor de opdrachtgever te verplaatsen
binnen het voertuig. BeekinkCardetailing is niet aansprakelijk voor schade aan dergelijk
waardevolle spullen welke schade is ontstaan tijdens het reinigen van de auto en door
verplaatsing van dergelijke waardevolle spullen door BeekinkCardetailing

ARTIKEL 12: Betaling
De betaling geschiedt per contanten of pin. Voor zakelijke opdrachtgevers is het mogelijk
achteraf te betalen. Bij het niet betalen van een factuur verstuurt BeekinkCardetailing tot
tweemaal toe een herinnering, gevolgd door een aanmaning. Indien de betaling vervolgens niet
binnen de daarvoor opgegeven termijn is ontvangen behoudt BeekinkCardetailing zich
nadrukkelijk het recht voor om zonder nadere kennisgeving de gehele vordering uit handen te
geven aan een gerechtsdeurwaarder.

ARTIKEL 13: Nietigheid en onafdwingbaarheid van de Algemene Voorwaarden
De nietigheid en onafdwingbaarheid van enige bepaling van deze Algemene Voorwaarden tast
geen enkel ander deel van deze Algemene Voorwaarden aan.
De prijzen staan op de website vermeld, BeekinkCardetailing is vrijgesteld van de BTW regeling en mag geen BTW rekenen aan zijn klanten


 

E-mailen
Bellen
Instagram